Közösségi média & blog az OrientalDoctor tapaszcsaládnak

Az OrinetalDoctor hidrogél tapaszcsalád készítményei kíméletes, mégis hatékony alternatíváját vagy épp kiegészítését jelentik a klasszikus orvosi készítményekkel folytatott kezelésnek, legyen szó izomlázról, hőemelkedésről, megfázás vagy allergia okozta orrdugulásról, esetleg az ülőmunka miatt kialakult nehézláb-érzetről. Egy izgalmas, érdekes, orvosi téma, ahol még 2017 végén kérték fel a Szöveglabor csapatát a weboldal építéséhez kapcsolódóan a szövegek megírására, az ott található blog folyamatos tartalomfrissítésére, valamint a vállalkozás közösségi média csatornáinak (Facebook és, Instagram) tartalomtervezésére és kivitelezésére folyamatos megbízással.

Legyen szó blogról vagy Facebook-posztról, hisszük, hogy minden tartalomnak a márka mitológiáját kell építeni, abból kell táplálkoznia, hiszen csak így kelthetjük életre a vállalkozás saját értékeit, érthető formában, amivel a közönsége azonosulni tud. Ehhez kell egy nagy ötlet, jó pár klassz, erre rímelő sztori és ezek átdolgozásai blogposztok, fotók kis videók nyelvére.

A „bejáratott” gyógyszerreklámok világa helyett arra gondoltunk, hogy életszagúvá, emberivé, érthetővé teszünk terméket, használóit és problémáikat is, amiket a tapaszok megoldanak, így hétköznapi emberekkel, családokkal dolgoztunk olyan környezetben, amivel bárki azonosulhat.

Nem akartunk versenyre kelni a nagy márkák több milliós image-kampányaival, inkább sorra vettük a termék erősségeit és szerethető apró képsztorikon keresztül bemutattuk, hogy egy átlagos világban, nekünk, embereknek miben lehet segítségünkre és mire nem.

Így alakult ki ez a színes, valós, szerethető világ, ahol számos problémára találunk megbízható, természetes tapaszokat.

FACEBOOK itt
INSTAGRAM itt
BLOG itt
  • Date
    2018
  • Categories
    facebook marketing, portfolio
  • Ügyfél
    OrientalDoctor / OD Medic Kft.
A projekt

Kapcsolódó munkák