Kis mozik tapasz nyelven

Videók nélkül nincs élet online márkák esetében. Miért? Vegyük a legfontosabbakat az egyik 2018-as kimutatásból: a vásárlók körülbelül 90%-a nyilatkozik úgy, hogy hasznosak számára a videós tartalmak. A landing oldalon elhelyezett videók akár 80%-kal emelhetik a konverziókat. Ha beírjuk az e-mail tárgysorába, hogy videó, az 19% -kal növelheti a megnyitások arányát.

Nem véletlen, hogy egy új márka webes és közösségi média jelenlétének felépítésénél mi is nagyban építünk a videós tartalmakra, ahogy azt tettük az OrientalDoctor hidrogél tapaszcsalád termékei esetében is, akiknek az év eleje óta dolgozunk az online tartalmak gyártásán.

Készítetünk termékismertető videókat, hiszen az orvosi termékeknél senki nem olvassa el a termékleírást, de így talán megnézi. Plusz minden lehetséges előnyét, érdekességét igyekszünk rövid, mozgó, villogó és színes formába átdolgozni a készítményeknek. Amik esetében már sokkal több az esély, ha a látnivaló tetszett, akkor az olvasnivaló is kap pár percet.

Videós jelszavunk: gyorsan, költséghatékonyan a mindennapi kommunikáció részeként!

Természetesen, nem szabad és nem is lehet megspórolni a fontosabb és nagyobb lélegzetvételű videós tartalmaknál a profi kivitelezők szerződtetését, de napi szintű Facebook-posztokhoz, 5-10-60 másodpercben mind a márkának mind egy szerkesztőnek / vágónak inkább nyűg lenne a dolog.

Szóval mi a posztírást ebben az esetben a Biteable szerkesztőprogramjával kombináljuk, így gyorsan, aranyosan, a posztszövegek kidolgozásával párhuzamosan (akár a szövegíró segítségével) elkészülhet az illusztráció egy íráshoz.

Hogy mit tud egy ilyen kisfilm?

Nézz bele párba!

Spiranto természetes légzéskönnyítő tapasz from Oriental Doctor on Vimeo.

Firo Pad hűtőtapasz from Oriental Doctor on Vimeo.

  • Date
    2018
  • Categories
    portfolio, tartalommarketing
  • Ügyfél
    OrientalDoctor / OD Medic Kft.
A projekt

Kapcsolódó munkák