Egy kis mozi: belső nézet, üzleti fotózás testközelből #1

Több okból is imádunk céges blogposztokat írni. Egyrészt szövegíróként minden új téma csigázza a kíváncsiságunkat, ezek feltérképezése személyesen is klassz kaland számunkra. De ami talán ügyfél oldalról ennél izgalmasabb lehet, hogy igazi aranybányái a tartalommarketing és remarketing folyamatoknak. Magával a blogbejegyzéssel építhetjük írásban a szakértői karaktert, kitérhetünk a szolgáltatás erősségeire, felvillanthatjuk a termékek magával ragadó világát, amíg a tartalomból és azok köré dolgozva megannyi apró kísérő Facebook-poszt, Instagram-miniposzt vagy épp videó készíthető.

A reklám aranyszabálya, hogy minél többször találkozik egy márkával az érdeklődő, annál nagyobb esély van a vásárlására. Ehhez vagy a megjelenítések számát növeljük, vagy a „tartalmat szaporítjuk”.

A fent leírt, megannyi tartalomvariáció mind egyenértékű belépési pontot nyújt egy-egy márkának, ahonnét kiindulva egy potenciális vásárló fejében elkezdhetjük kiépíteni az érdeklődést szolgáltatásaik iránt.

Az ilyen tartalomszaporítások egyik izgalmas változata volt az Üzletkép üzleti fotós vállalkozásának készített kis videó, amivel az Aria Hotel SkyBarjában tartott fotózást alakítottuk szolgáltatáspromóvá.

A tartalmak gerincét a mostani alakalommal is a blogposzt jelentette, amit itt olvashatsz el, de a munka folyamatának bemutatásához újszerű és látványos eszközt jelentett a videó.

A legjobb az egészben, hogy az online szerkesztőprogramok fejlődésével mindehhez már szinte semmilyen speciális videós ismeret sem szükséges. A szövegírás után ugyanaz a kollégánk fogta a Biteable és Animoto programokat, és egyszerű, fényképezőgéppel felvett snittekre pár óra alatt felépítette ezt a párperces videót.

A mozi

  • Categories
    portfolio, tartalommarketing
  • Ügyfél
    Üzletkép business photography
A projekt

Kapcsolódó munkák