Olvass tovább

Hogyan NE tervezz a kampányoddal!

Előfordul, hogy cégek úgy tekintenek a marketingre, mint az utolsó, saját tevékenységeiktől független, misztikus és…

Olvass tovább

Írj úgy, mint egy jedi, és menekülj meg a hatástalan reklámszövegektől néhány típushiba elkerülésével!

Szeretnéd, ha cégtulajdonosként úgy értékesíthetnél a vásárlóidnak, mint egy jedi mester, aki képes a gondolataival…

Olvass tovább

Melyik a hatékonyabb: a hosszú-, vagy a rövid reklámszöveg / bejegyzés? Egyáltalán olvasnak még az emberek?

Van egy örökzöld téma, ami minden marketing konferencia kérdés szekciójában újra és újra visszatér valamilyen…

Olvass tovább

Tartalmak üzleti céljaiddal, stratégiáddal és a vevőid érdekeivel összhangban? Így készíts hatékony tartalommixet könnyedén, pár lépésben!

Ahhoz, hogy kiemelkedj a versenytársaid közül a netes reklámzajból, szükséged lesz egy saját céges történetre…

Olvass tovább

Vannak a cégednek cuki, cicás posztjai? Ezért készíts helyettük azonnal tartalommarketing-stratégiát, mielőtt csődbe mész!

Itt, az oldalon gyakran olvashatsz arról, hogy a tartalommarketing egy igen hatékony, hosszú távú és…

Olvass tovább

Elégedett és visszatérő kávéházi, éttermi vendégek ügyes marketing szövegekkel, posztokkal? Lehetséges!

Létezhet-e olyan étterem, kávézó, amelyik ügyes céges írások, blogposztok, Facebook tartalmak segítségével képes egyre több…