Ajánlat

Szolgáltatásaink, választható csomagok, árak

Ahogy nincs két egyforma cég, úgy természetesen két megbízás sem egyezhet meg tökéletesen egymással. Mégis ahhoz, hogy átlásd melyik szolgáltatásunkat, várhatóan mennyiért tudod igénybe venni, összeállítottunk egy kis- és középvállalkozásokra szabott tájékoztató oldalt az eddigi munkáink tükrében. A pontos ajánlat megküldéséhez szükségünk lesz a részletekre is, így ha már kiválasztottad mire lenne szükséged, küldj egy megkeresést az info@szoveglabor.hu címünkre és hamarosan jelentkezünk, hogy egyeztethessünk!

Köszönjük!

Stratégia és koncepciótervezés – elkészítjük a tervrajzot a céges kommunikációdhoz

Mit kapsz a pénzedért cserébe?

Egy olyan megalapozott kutatást a témád kapcsán, ahol veled folytatott beszélgetések és rengeteg háttérmunka segítségével meghatározzuk és kidolgozzuk a kommunikációd stratégiáját és alapelveit. A tervet, amit követve eredményesen fejlesztheted a céged csatornáit és az eladásaid és vásárlóid szempontjából is hasznos tartalommal/„műsorral” töltheted fel a marketinged.

1. Első lépésben felmérjük a munkád és a feladatot: Átnézzük a honlapod, Facebookod és más közösségi oldalaidat, kikérdezünk a munkádról, annak erősségeiről, egyedi tulajdonságairól, a célközönségedről – hogy megértsük cégként ki vagy Te, Mit értékesítesz, és ez Kinek oldja meg valamilyen problémáját, vagy Kinek adja meg azt, amire mindig is vágyott?

2. Versenytárselemzést végzünk: megnézzük, hogy a szakterületeden ki, milyen anyagokkal és hogyan kommunikál, milyen bevált módszerek vannak.

3. Megnézzük a területed kulcsszavait: a témakörödben mire keresnek rá a legtöbben, melyekre érdemes tartalmat gyártani, van-e olyan téma, amire senki nem csapott még le?

4. Átbeszéljük az üzleti- és marketingstratégiádat, a pozicionálásodat, majd ehhez készítünk számodra egy javasolt tartalommarketing stratégiát. Ez lesz az a „tervrajz”, ami összefogja a munkákat.


Miért van erre szükséged?

Hogy a tartalmaid ne csak általánosságban meséljenek a témakörről, amiben mozogsz, hanem kimondottan a te cégedről szóljanak. Ahhoz, hogy eladj, meg kell tudnod válaszolni a következőket: Te ki vagy, Te miért csinálod, miért a Te terméked az, aminek bizalmat kell szavazni? Ha egyedi megoldást kínálsz, akkor annak megvan a saját története, ezt pedig ki kell dolgozni. Teljesen felesleges olyan szövegekre pénzt és időt áldozni, amik nem szolgálják az üzleti céljaidat. Így ezt a csomagunkat nem kötelező megrendelned, de a közös munkához általában kötelezően választható.

Nekünk is legalább annyira fontos, hogy eredményesek legyenek a velünk készített marketing-szövegeid, egyéb tartalmaid, mint Neked. Épp ezért „csak úgy szöveget” nem írunk, kész szöveget pedig végképp „nem marketingesítünk fel”. Persze ha van jól kidolgozott marketing- és tartalomstratégiád, meghatározott céges hangod, az más. Ebben az esetben ez az alapszolgáltatásunk tényleg nem kötelező.

Mennyibe kerül?

A stratégia- és koncepciótervezés szolgáltatásunk ára: 30.000 Ft

– az árat alanyi adómentesség miatt Áfa nem terheli.

A stratégiatervezés egyszeri tételt jelent, ha később bármikor velünk dolgoznál, már természetesen nincs rá szükség.

Kérdésed van, vagy ezt keresed? Küldj üzenetet egy kattintással!

Céges blogbejegyzések írása havi tervezésben

Miért kell a cégednek blog?

Hadd válaszoljunk röviden: kattints a címekre a részletekért!

Egy 2014-es kutatás szerint, az internetes vásárlók 84%-a, majdnem 10-ből 9 ember vallotta azt, hogy az online vásárlási folyamatában meghatározó szerepet töltöttek be a blogokon olvasható tippek, vélemények.

Ha jó írásokat publikálsz a blogodon, azzal egyszerre megosztható érdekességeket is gyártasz.

Ha vannak kiválasztott kulcsszavaid, amelyek kapcsán szeretnéd erősíteni a találati helyezésed, szeretnél több látogatót irányítani az oldaladra, akkor ebben az ilyen, frissülő tartalmak segíthetnek.

Ha rendszeresen hírt adsz magadról/cégedről a vásárlóid tudni fogják, hogy minden rendben van körülötted.

Persze ez egy időigényes folyamat, amihez állandóan témaötletek kellenek, amiket meg is kell írnod, ellenőrizned kell nyelvtanilag. Plusz párhuzamosan azért nem ártana, ha az üzletet is vinné valaki.

Épp ezért a legtöbb versenytársad bele se vág. Te mit tehetsz, hogy lekörözd őket? Bízz meg minket a feladattal!


2 féle blogírás szolgáltatást tudsz nálunk megrendelni:

A, „Minden hétre egy sztori” csomag
  • 4 hét, hetente 1 bejegyzés,
  • összesen 4 sztori,
  • előzetesen meghatározott témában és céllal
  • + mindegyikhez egy-egy jogtiszta kép

50.000 Ft/hó
– az árat alanyi adómentesség miatt Áfa nem terheli.

B, „Saját szerkesztőség” csomag
  • 4 hét, hetente 2 db bejegyzés,
  • összesen 8 sztori,
  • előzetesen meghatározott témában és céllal
  • + mindegyikhez egy-egy jogtiszta kép

70.000 Ft/hó
– az árat alanyi adómentesség miatt Áfa nem terheli.

Hogyan működik?

  1. Egyeztetjük az adott havi témákat
  2. Megírjuk a tartalmakat, ellenőrizzük a nyelvhelyességüket
  3. Átadjuk a bejegyzéseket és az illusztrációkat, vagy ha úgy állapodtunk meg, akkor fel is töltjük őket az oldaladra (Wordpress weblapok esetén tudunk erről egyeztetni).

Weblap-szövegírás

hogy ne tedd tönkre Lorem Ipsummal a céged!

A céges honlapok létrehozását illetően, a hazai cégeknél még mindig kitart az a régi reflex, hogy előbb egy webdizájner és egy programozó munkájaként készíttetnek egy üres honlapot. Majd ha már ez kész, akkor állnak neki, hogy nagy nehezen „valami szöveget” írjanak a Lorem Ipsumok helyére (ezek azok a helyettesítő mondatok, amiket a tervezés során, más híján használ a programozód, hogy lásd, így nézne ki szöveggel az oldalad). Ez több szempontból is kártékony stratégia.

Iszonyú nehéz érdekesen, a lényeget megragadva írni a munkádról, ha annak az elrendezése és a hossza is kötött, pedig ez lesz, mert a honlap már kész. Így nagy valószínűséggel:

  • A, Honlapod elrendezését borítod fel hiányzó, vagy hosszabb szövegekkel.
  • B, Céged/terméked bemutatását áldozod fel az esztétika miatt.
  • Mindegy melyiket választod, az eladásaid bánják, mert vagy ronda lesz az oldal, vagy a kutyát sem érdekli majd a mondanivalód.


    A megoldás? Kérd fel a marketing-szövegíródat az írásra még a tervezési szakaszban!

    Miért jó ez neked?

    Mert így biztosan hatékony, érthető és a céljaid eléréséhez alakított szövegeket kapsz az oldaladra.

    A szövegek követik a neten is fontos szövegformázási szabályokat is.

    A célközönséged problémáiról mesélnek majd, ami segíti az értékesítésed.

    Ha megvan a szövegterved, ez segít a programozódnak is, hiszen tudja majd, hogy melyik oldalon mennyi szövegnek, milyen formában kell szerepelnie, így ki tudja találni, hogy az hogy nézne ki jól.


    Mennyiért írnánk neked weboldal szövegeket?

    A szolgáltatásunk díja 50.000 Ft, -tól indul, amiért cserében elkészítjük a honlapod teljes szövegezését, nyelvi ellenőrzését. Az árat kimondottan szolgáltatói weboldalakra határoztuk meg, fix összeget a munka részleteinek átbeszélése után tudunk mondani.

    – az árat alanyi adómentesség miatt Áfa nem terheli.

    Kérdésed van, vagy ezt keresed? Küldj üzenetet egy kattintással!

    Facebook tartalomírás és menedzsment havi tervezésben

    adj el a netes törzsednek

    A Facebook közösségekben a posztok olyanok, mint a régi tábortűz körüli sztorizgatás. Ha jó volt a történet, megfogott az előadás, akkor továbbmeséled az ismerőseidnek, beszélgetsz róla egy kávé felett és alig várod, hogy legközelebb is meghallgathass valamit a mesélőtől. Annyi kiegészítéssel, hogy itt a sztorik gazdájának van egy webshopja/kávézója/étterme/szolgáltatása is, ahol, ha már eléggé rajongójává váltál, vásárolhatsz is valamit.

    Legalábbis így működik a dolog, ha jól csinálod, és tudod mikor, kinek és milyen formában kommunikálsz majd, ismered a hirdetési és nyereményjáték szabályokat, hirdetéskezelői és reklámkezelői felületeket. Szóval jobban jársz, ha nem valamelyik munkatársad tinédzser gyerekére bízod a posztolást, azzal a felkiáltással, hogy „neki úgyis a vérében van ez a Facebook!”. Mert valójában nincs. Magánemberként okés, lehet. De neked céges Facebook oldalad van. Ha ez tényleg így működne, akkor minden játékboltot gyerekek igazgatnának. Látsz ilyet valahol?

    Ha velünk dolgozol:

    Egy kidolgozott tartalomstratégia mellett megtervezzük a havi posztjaidat

    Az optimális idősávokban kirakjuk, ellenőrizzük/moderáljuk a kommenteket

    Megválaszoljuk az üzeneteket egy megbeszélt protokoll/FAQ mentén

    Elkészítjük minden poszthoz az illusztrációkat

    KKV-k esetében kezeljük a hirdetéseket és a posztkiemeléseket


    Mennyiért vállaljuk mindezt?

    A felkérések mentén egyedi árszabással dolgozunk, de ha hetente 2 poszttal számolsz + ehhez a hirdetésekkel és a grafikákkal, akkor 80.000 Ft/hó-tól indul a szolgáltatás.

    – az árat alanyi adómentesség miatt Áfa nem terheli.

    Kérdésed van, vagy ezt keresed? Küldj üzenetet egy kattintással!

    Marketing-szövegírás

    Meggyőző és hatásos szövegekre van szükséged az üzleti céljaid eléréséhez? A legjobb úton jársz!

    Természetesen vállaljuk a legkülönbözőbb marketing-szövegek elkészítését is. Ez alatt a következőket értjük:

    advetorialok (PR cikkek)

    szórólapok

    céges magazinok

    brosúrák

    landing oldalak szövegei

    marketing-videók feliratai

    Küldd el az info@szoveglabor.hu címünkre, mire lenne szükséged, mi pedig ennek tükrében jelentkezünk egy részletes ajánlattal!

    Kérdésed van, vagy ezt keresed? Küldj üzenetet egy kattintással!


    Grafika, dizájn, arculat

    céges ajándéktárgyak, nyomdai előkészítés

    A Szöveglaborral dolgozva lehetőséged van egy kézből megrendelni a marketing anyagaid kapcsán a fenti szolgáltatásokat is.

    Nyugodj meg, ehhez nem a szövegíróid fognak ákombákomokat rajzolgatni Paintben, hanem partnerünk, Barabás Norbert, a Norbdsgn stúdió alapító grafikusa veszi kézbe az ügyet.

    Összeszokott csapatként dolgozunk, így a pontos leadás és az egységes végeredmény mindig garantált.

    Norbi munkáival itt ismerkedhetsz meg részletesebben.


    Ismerkedj meg velünk!